Service & onderhoud

Wij vinden het belangrijk dat u zich aangenaam en veilig voelt tijdens het gebruik van een van onze mobiliteitsproducten. Daardoor bieden wij u de service en onderhoud aan die passend is bij het product dat u voor ogen heeft. Het Garant Mobility team bestaat niet alleen uit deskundige adviseurs, maar ook monteurs die meer dan 10 jaar ervaring hebben met de reparatie van scootmobielen, rollators en rolstoelen. Zij staan voor u klaar op het moment dat u ze nodig heeft!

Onze service

Het bieden van een juiste service begint al bij de helpdesk. Wij kunnen u verzekeren dat onze klantenservicemedewerkers alle ins en outs weten van onze producten. Mocht u een vraag hebben stel die dan gerust!

Ook na de aankoop bieden wij u de juiste service die u van ons gewenst bent. Wij zorgen ervoor dat tijdens de levering dat uw product wordt afgesteld naar uw wensen. Ook wordt een introductie gegeven over de werking van uw scootmobiel.

Garantie

Garant Mobility biedt op alle mobiliteitsproducten service- en garantievoorwaarden. Zo zit op alle scootmobielen, rollators en rolstoelen minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Op sommige producten bieden wij zelfs 5 jaar fabrieksgarantie.

Onderhoud

Wij bieden dan wel de juiste service, maar het is aan u hoe uw mobiliteitsproduct wordt onderhouden. Het is bij een scootmobiel bijvoorbeeld aan te raden om periodieke onderhoudsbeurten in te plannen. Een goed onderhoud bevordert de levensduur van uw mobiliteitsproduct. Net als bij een auto of motor, dient het onderhoudswerk gedaan te worden door een specialist. Mocht u het onderhoud willen laten doen door een van onze monteurs? Maak dan een afspraak met ons! Tijdens een onderhoudsbeurt zorgen zij er bij een scootmobiel bijvoorbeeld voor dat het mechanische en elektrische gedeelte compleet worden nagekeken op complicaties. Mocht er iets vervangen worden dan hoort u het meteen.